två hela veckor har gått

sen min bästis gick vidare till den fria världen! eller hur man nu vill försköna det hela! en bild som jag funderar på att hedra min Texas med att brodera han på träningsvästen som jag har köpt! här kommer bilden!

vad säger ni? kom med förslag!!!
här kommer en tidigare bild som jag hade i tanken också men här är han så ung!

Men tyck gärna till om vad ni tycker!!
Jag ska som sagt brodera in hans ansikte på ryggen av min väst!!

Annat som har hänt idag är att jag har blivit med hund på försvarsmaktens utbildning!! hehe nä jag har inte köpt en ny, nä jag ska få låna Harry!! Den vackra och duktiga Harry boy! Då Linda går med Baniq så kan ju jag gå med Harry eftersom jag inte har någon hund att gå med. Dessutom så får ju Harry ytterligare en merit! förhoppningsvis! :-)
Jo då så Harry och jag ska försöka bli samspelta så vi klarar graderingen till tjänstehund och hundförare! spännande värre! Sedan så har Linda och jag bestämt att vi far till Nordvik och ska kratta till harbanan på tisdag, så vi får våran bana fin och bruklig tills vårat MH den 28 september!! så är du inärheten på tisdag så kom dit vettja!! Kan behöva all hjälp vi kan få, då den har lyst med sin frånvaro många gånger!! men men skam den som ger sig och det är ju faktiskt en idiell eller hur det nu stavas! Så man jobbar ju gratis men de som jobbar kommer att bli ihågkomna..
Nu är det kväller och tjejerna sover, ska straxt lägga Alexander också då det är lekis och dagis i morgon, men om jag fick det rätt i fredags så ska jag lämna tjejerna i morgon för första gången.. hmmm får väl se hur det blir med det. Evelina är fortfarande förkyld och Felicia börjar bli snorig hon med... Men men allting går ju sin gilla gång! sov så gott tills vi hörs igen!! kramizzzzzz

Kommentarer
Postat av: Kalle

helt klart den första bilden :) vackra texas

2008-09-01 @ 15:45:50
Postat av: Eva

de 1a alternativet va bättre :0)

Kramiz

2008-09-01 @ 18:32:16
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544
Postat av: Helena Lilja

Helt klart bild nr 1. Där är han kanon fin. Han försvinner på snöbilden vitt mot vitt o sen som du själv skrev så är så ung på den bilden.

Ha det gott.

Kram Helena o pudlizarna

2008-09-04 @ 19:48:24
URL: http://www.pudellilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0