To day is a better day

Japp idag så känns det bättre iallafall, jag släpade med mig brorsan och mina tre barn till shopping! först så vart det dollarstore sen så vart det Ica kvantum, jag fick handlat och sedan for vi hem för att städa. Alexander städade sitt rum och jag städade resten av huset. damsugandet fick jag hjälp på undervåningen av lillebror, då han tröttnat på att stötta mina änglar som absolut inte ville vara stilla och med morbror när mamma är nästan överallt!! Där händer det alltid någonting!!
Å på eftermiddagen så kom Anna och Agneta över och vi åt Tacos tillsammans, jätte gott nu när det var så länge sen som vi åt detta här hemma. Vi drack gott kaffe och tog en tekila rose till! mmm så gott det också. Men dock så är det nog inte sååå bra för min mage som jag försöker få bort!!
Grattis till kusin Cissi!! som fyller år i morgon. Önskar jag kunde komma över och gratta men det blir liite långt för en snabbfika :-)
Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med mina änglar när dom vaknar. Jag hoppas att min älskling kommer hem i natt, Han är ju i näsåker på Urkult och jobbar som ordningsvakt!! så kanske om det inte blir för sent eller att han är för trött så kommer han nog hem redan i natt. annars så blir det i morgon bitti. Kör försiktigt älskling!
Nä nuu så ska jag gå och lägga mig på riktigt, ska ju träna hund i morgon tänkte jag!! Så sov så gott tills nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0