tänk vad fort allting kan ändra sig

Idag så har vi fått sorg. Min käraTexas har somnat in! Jag är tom av saknad och förvirrad i tomheten av  den plats som du lämnade efter dig.
Texas var pigg och kry i morse som det verkade, lika glad och ivrig att få komma ut som vanligt. Jag for glad i vågen till Härnösand där vi skulle hålla vårat MH för Kramfors BK.
Efter halva dagen så ringer Östen och talar om att Texas har gått bort! jaha skrattar jag - ta och hämta hem han då! hihi

Men jag hör att min älskling inte låter som om han skojjar när han säger i luren - Han är död!! orden ekar i mitt huvud ännu, åh vad svårt det är. Jag vet inte hur jag ska uttrycka min ångest eller längtan efter hans lilla ettriga men underbara sett att vara på. åh vad svårt. Nä nu ska jag försöka få några timmars sömn! hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Bror m familj

Tänker på dej!

2008-08-17 @ 22:17:32
Postat av: östen

Tage kommer snart älskling !!!!! KRAM MIN BLOMMA

2008-09-01 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0