Onsdagsträning idag!

Åh vad jag längtar tills allting är klart och jag kan planera kommande hund! hmm har visst redan börjat planera hur jag ska träna den nya, haha man måste ju vara förberedd!! Jag vill bara ha klart med allting!!
På lördag så börjar försvarsmakten sin utbildning hundförare! gissa vem som ska vara med, jag kommer att vara figge och gå utbildningen på sida av, och det prov som man går som hundförare kommer jag också att gå. så sen är det bara hunden som ska utbildas. hehe lätt va?? Nä men då är iallafall jag utbildad och så har jag ju gått allting så jag vet vad som ska tränas på! hunden måste ju bli 18månader innan man kan serta in den iallafall så jag hinner med det också. Spåret som man går är på en km! så det är ju alltid någonting man kan börja träna som valp. Jo det hade jag ju tänkt ändå men kul att ha mål.
nä nu ska jag gå och natta mig själv en stund. Mina tankar ligger som vanligt hos en god vän!! jag hoppas snart att jag kan få vishet i vad som hänt dig min bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0