och nu är jag hemma igen!

och trevligt var det på klubben! många som gav mig ideer hur jag skulle välja deras raser istället hehe rottis och tom finsklapphund eller lapskfinnhund ja eller om det var falsk finnhund! hehe kärt barn har många namn. Men näää jag kände inte riktigt för något av det. Jag väntar såå på besked om vad min älskling råkade ut för. hmm mycket funderingar
som snurrar. jo idag så kom hundförar västen som Linda och jag har beställt, skit snygga var dom. nu ska jag bara hitta ett snyggt foto på Texas huvud som  jag ska brodera dit! Till minne av min Texas, min första viting "fast han var gul!" hehe Han ska vara mitt ansikte uttåt eller logga menar jag såklart. Nä nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så ha en god natt så hörs vi säkert i morgon! kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0