klart dom är söta!! jag vet vem som har gjort dem!! hehe

I dag så är kanske överskriften lite skum!! men om du läser kommentaren som Eva har skrivit i gårdagens blogg så förstår ni säkert sammanhängandet!
Uch snart så blir mina töser ett år. F--n vad fort det har gått och inte har jag fått sova en hel natt och sova ut ännu heller men men jag får väl vänta ett år till kanske! hehe nä så illa ska det för hoppningsvis inte bli.. Men nog är jag trött alltid och det kan man kanske förstå..
Idag så har jag eller vi tre musketörtjejerna! hehe där fick jag till det jag med! Ja vi var iallafall ute och tränade lydnad i morse. Idag så tog vi in frammåtsändandet till rutan som i lkl 2 och det gick över förväntan faktiskt, men jag har ju en kanon hund som just nu är inne i en fas som heter gör så mycket som möjligt för att bråka med matte innan träningen! Ja kanske en slags trotsålder men skam den som ger sig. Jag fick korrigera upp han innan jag gick in på träningsplanen och där inne så började vi med en platsliggning. HAN låg hela tiden!! jag gick fram och åter ställde mig bakom och på fel sida!! Eva gick med Kira framför nosen på Texas och Harry som faktiskt låg kvar även då!!! Matte är impad!! Så vi får väl hoppas att det håller i sig. Sedan provade vi som sagt någonting nytt, dvs frammåt sändande till rutan. Och det gick också jättebra!! ja det var ett nytt moment så perfekt kan man ju inte få det första dagen iallafall. men iallafall så tror jag att han börjar hajja vad jag vill att han ska göra och det är jag mycket nöjd med, och han också för inte några tjafs över huvudtaget vilket jag tyckte kändes riktigt bra. Sedan provade vi apportering men då böt jag ut mig själv så Linda fick prova och övertyga Texas att apporten ÄR rolig. hehe inte såå lättlurad men han ville ju ha godiset så nog tog han den frivilligt men om han ville lämna in den? Det är en annan fråga!!  Men vi bråkar ingenting med det heller, som jag känner så är det inte så många koff i lkl 1 utan vi satsar på en bra apportering vid lkl 2 och appellen!
Nä nu har jag skrivit mycket här känns det som och i morgon så blir det inte någon träning på morgonen då jag ska på jobbintervjuv klockan 11. Så jag får satsa på onsdagsträningen, då ska vi gå igenon vad som finns på klubbstugan och förbereda mer så allting är iordning på Söndag då vi har vårat första MH i Kramfors BK´s regi. Tyvärr så är inte banan klar ännu men vi har hyrt in oss på Härnösands BK.
I helgen så kommer syrran och hennes familj till oss!! gud så kul det ska bli att träffa mosters stora tjejer igen och syrran också såklart!! Dom kommer upp för att gratta mina stora tjejer som blir ett år den 19augusti!! åhh sen är dom ju stora!! och Texas också den 4september!!
Nä nu måste jag nog uppdatera hemsidan också!! kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0