Idag så vara vi på Ö-vik BK

Linda och Harry tävlade lkl2 och dom glänste!! härligt att se hur bra han kan vara när han är på topp!! lite damp hann han ju med såklart på apporteringen som han kollade in domaren och resterande av de som satt där. men han släppte inte apporten så en femma fick han för det. Sedan har vi denna hemska inkallning med ställande, där är det svårt för en sååå stor hund att först gallopera och sedan på mattes kommando kunna stanna så himla fort! haha bromssträcka måste man ju räkna med, men dom fick en femma där också. sedan var det bara nior och tior!! Mega grattis till mina träningskamrater!! ni är såå duktiga.
Sedan så fick jag möjlighet att krama på två vitingar också! himmel så fina dom är! Och lite roligt var att valpen som är fem månader nu var efter ciwi! hmm kul !! jättefin var hon och med det lilla som jag såg så gillade jag det! Sedan hade dom en ettåring också som likaså hon var jättefin..
Jag ringde och kollade hur lång tid det kunde ta för obduktionen igår och det kan ta upp till fyra veckor!! så jag får sluta springa och jaga postbilen, svaret kommer hem till mig så jag får väl vänta. Just nu så visste dom inte mer än att -akut sirkulations svikt! så stod det visst på hans papper. Mer kunde dom inte svara på just nu.
Nä nu ska jag gå ned till familjen och mysa lite! kram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0