Idag så är det inte någon

vidare bra dag för mina leder! grått och trist väder gör mina leder väldigt sköra känns det som och ryggen blir öm och jag känner mig helt enkelt som en äldre variant.. men men som jag skrev i går också det kan ju bara bli bättre!!! Jag for tidigare till sandö i dag och tränade lydnad med Linda, jag var inte alls pigg men det gick iallafall. Platsliggningen tränade jag extra mycket på så den ska sitta någon gång.. självklart så blev vi störda under den då det kommer en Risen ned för backen och efter så kommer en liten liten blandis tror jag att det var. Matte och hennes kompis kom efter i banken och fick stopp på Risen hannen men den lilla hann fram och hälsade på Texas som fick sin belöning genom detta! hmm men jag hann iallafall och sätta upp Texas så inte detta också blev förstört! hmm inte alls min dag idag som sagt.
Klockan 11 så kom gänget med vattenhundar så den egentliga träningen skulle börja. Jag struntade i att bada då jag är rädd för att jag ska bli sämre. Sedan klockan 12.30 så kände jag att jag orkar knabbt sitta uppe länge så då gav jag upp. Jag for hem och började elda i öppna spisen! Och nu sitter jag här!! Varmt och skönt är det inne nu, tjejerna ligger och jollrar på golvet och Ronnie och jag har parkerat i soff läge. Östen är ju på Urkult i helgen så han for i går och Alexander är ute med kompisarna. Mamma jobbar till 21 idag men i morgon så slutar hon 16. Då planerar vi att äta Tacos, det var länge sedan som detta serverades hemma hos oss...
Nä nu ska jag fotsätta kolla på Tv´n och känna lugnet framför brasan.. I morgon så tror jag att traktorn ska komma och platta till på Nordvik också, skönt om det blir gjort också. Hoppas jag mår bättre då och att vädret är bättre också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0