Idag är det en ny dag .....

Jobbigt som vanligt innan man kommer igång och börjar dagens rutiner. Mitt nya sett att skingra tankarna är att planera hur jag ska lägga upp träningen för den nya valpen som jag ska inskaffa! Ja nu måste man ju börja om igen och då kan man ju sätta sig ned och fundera på vad som skulle kunna ha gjorts anorlunda!! hmm svårt att veta egentligen då i mina ögon var Texas presis som jag gjorde han!! eller skönmålar jag han nu tro? ja det vet bara mina träningskompisar..........
Tack ännu en gång för alla fina ord i både bloggen och i gästboken, alla  ni som tänker på mig och Texas. Ni ska veta att det betyder massor att veta att ni finns och ger oss en tanke......
I kväll så är det onsdag igen och klubben som hägrar, hmm kommer att bli jobbigt kan jag tro att åka dit utan min älskling men men man ska ju ta tjuren i hornen och möta problemet istället för att det kommer ikapp en... hehe nytt ordspråk kanske, fiffigt va? Uch här sitter jag med gråten i halsen och känner hur jag själv försöker förskingra tankarna som hela tiden kommer åter.. Men jag tror det är nyttigt att åka dit ikväll iallafall och nu behöver jag ju inte att någon tittar till tjejerna heller! alltid någonting possetivt.
Jag har fått pengarna tillbaka från de tävlingar som jag hade anmält oss till, inkl utställningen. Men det från Timrås MH har jag ännu inte hört ifrån. JO idag ska ni veta så kom Vita svepet!! hehe lite irroniskt va? men kul ändå, även mitt medlemskort var med så NU är jag med i rolliansen! hehe Har funderingar på att skriva i tidningen om vem jag är och vem Texas var osv.... Jag hoppas att obduktionen kommer snart för då kan jag ju även kanske ge svar på vad som egentligen hände med hans plötsliga bortgång.... Hmmm svårt att uttrycka sig här då jag har förstått att mycket som skrivs här kan och blir missförstått.... Jag får väl försöka hålla det kvar inom mig istället. Men jag tror att de som känner mig och fick den chansen att lära känna Texas förstår mig och vad jag menar.
Hihi jo Linda och Lovisa var här idag och gav tjejerna presenter! kan ni gissa vad de fick? jo spargrisar och på dem så står det -Till min hund! haha kan det bli bättre? och sedan så hade dom köpt en agillity tunnel! fast nu var det visst till barn men ändå det såg ut som en tunnel som finns på agillity banorna!! Tack snälla Linda och Lovisa, ja Mats också dårå som självklart också var med på presenterna.
Nä nu ska jag kolla lite annat. får se om jag skriver någonting i kväll! kram på er

Kommentarer
Postat av: Jill

Alltså..vad har du för privilieger (stava?)egentligen...här har man vatt med i klubben i snart 6 år lr är det sju? o inte fasiken har man sett röken av nått medlemskort...o så kommer du o blir medlem o får kort...blää på dig...Kul iaf att tidningen äntligen damp ner..det är ju alltid nått framsteg iaf...

om en månad ska ju nästa nummer komma..hahaha



Birsta...är där var gång man är uppe.,,o lika förvirrad blir man var gång på det stället o gladare är man när man kör därifrån..efter vatt på mc såklart =)

2008-08-20 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0