I dag så har jag varit på klubben och lyssnat..

på hemvärnet! Planerna var att gå med Texas men då det som har hänt hände så fick jag gå dit själv. Ja jag lurade med Linda iallafall. Hmm tyvärr så måste hunden vara minst 10 månader tydligen så jag lär väl få vänta IGEN då..... Men men någon gång så kommer den där hunden som följer mig och mitt tempo genom både bruks tävlingar, vattenprov, och även som blir tjänste hund. jaja om jag inte finner en unghund som jag vill ha så får jag la vänta ... Men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det.. Jag kommer att gå utbildningen på sidan om och hjälpa till med att figga osv.. alltid lär man sig någonting och sedan då min nya bebis blir tillräckligt gammal så kör vi!!
Appro på väntan så har jag fortfarande inte fått några svar från Uppsala, hmm måtte väl svaret komma i morgon så jag slipper vänta över helgen också.. Jag tror det är det som är det allra jobbigaste i dag denna väntan och förundran om vad som egentligen hände... Jag hoppas idag att det inte är någonting som får mig att tveka på rasen VH. eller vissa linjer men men vi får väl se. Alaska väntar ju valpar och jag är mäkta intresserad av den kombinationen. Ska visst bli ena riktiga monster sägs det.. haha kul säger jag! Men som sagt allting ligger på is nu innan jag får svar om min älskade Texas. Uch jag ryser när jag tänker på att dom skär och karvar i min bäbba. hmm men men så får jag inte tänka, han är inte där längre så han känner verkligen ingenting.
Nä nu vart det jobbigt igen. Vad ser vi fram emot nu då,, Jo tjejerna ska börja inskolas i morgon på dagis. Brunnedagiset som ligger bara här nedanför oss. Skönt och kul men ändå läskigt att någon annan ska ta hand om mina barn på dagarna!! det ger mig rysningar må ni tro. Själv så är jag på gång att börja skolan igen, tänkte lästa foto. och sedan så tänkte jag bli duktig hundfotograf. och i mitt blivande företag så kommer detta också att ingå... hehe ska bli sååå kul!! nä nu är klockan mycket igen! kram och god natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0