I dag så har jag varit och skingrat tankarna i Birsta

finns det någonting som bättre är än att få tänka på allting annat än just dagen som är? Idag så fyllde ju tjejerna Felicia och Evelina ett år och till mig i morse så "sa" dom - I dag så vill vi fara till Birsta på mac donalds?? ja jag förstår vad ni menar men dom sa då så!! hehe så mamma, mormor och tjejerna for till Birsta. Vi började på ikea. sedan tog vi mc donalds och där introduserades tjejerna med pommes. Jaa  äpplen hade dom redan provat så va f--- n måste ju få någonting nytt!! hehe och mamma fick en hamburgare!! nice!! efter mc donald så gick vi runt i gallerian och myste ja det var helt klart första gången som jag kunde gå och bara trivas kändes det som. Och inte tänka på någonting annat förrän man kom till djuravdelningen. ja självklart så hamnade jag där......
men men dagen har gått bra och nu är det lite mer än två dygn som min baby varit borta...... och fortfarande så är det så overkligt................

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahahaha jaa vet du!!! ja till å me HÖRDE att tjejerna verkligen SA de... dom ville verkligen till Sundsvall asg hördes över berget hem till mej i Frånö DE DU :0)

Vi va åsså i S-svall igår! å Birsta... men vi missade varann tydligen... idag måste jag städa storsuck Kramen på dej

2008-08-20 @ 07:34:13
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0