Hur kan man veta vad som har hänt innan svaren kommer??

Till er andra så är jag jätteglad i att ni hör av er och ger mig era tankar i den sorg som jag och min familj har med Texas plötsliga död.
Men vad jag blir förundrad över är
HUR I HELA FRIDEN KAN MAN SPEKULERA OCH LÄMNA SKVALLER INNAN OBDUKTIONEN ÄR KLAR??
Om någon kan och vet vad som drabbade min Texas så vill jag också bli medveten om detta! Vi har en sorg som jag inte klandrar någon annan än ev mig själv som inte riktigt vet vad som jag skulle ha kunnat göra för att hindra det hemska som har inträffat!
Men hur som helst så vill jag att alla ska veta att jag inte klandrar varken uppfödaren eller hanhunds ägaren för det som har hänt. Jag vill istället tacka för att ni gav mig den hund som vart en av mina absolut bästa vänner. Texas fungerade perfekt i alla lägen! han hade en mentalitet som många andra saknar och en arbetsvilja som jag älskade!!
Så TACK Sandra och Birgitta som gav mig chansen att få träna och älska en sådan perfekt hund!!
Tyvärr så hann vi inte visa vad vi kunde prestera ihop men i mina tankar så vet jag.........

Kommentarer
Postat av: Roger

Hemskt!

Jag är hemskt ledsen för er skull!

Det är svårt att föreställa sig hur det känns att få en sån´ här kalldusch.

2008-08-19 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0