hmm varför pratar folk?

Vad är det som får andra människor att prata om vissa sk vänner utan att vännen får vara med i diskutionerna?
Vad är det som gör att vissa pratar om istället för med andra människor?
Vad är det som lockar folk att snacka på sidan istället för att komma face to face?

I vanliga fall så hade jag kommit med svar på dessa frågor i denna text som kommer efter men den här gången så blir jag mållös... japp du hörde rätt..

Tur är väl då att jag inte är någon deppare, jag försöker alltid se saker och ting från den possetiva sidan, och jag har såå mycket självkänsla att jag vet att jag behöver inte fler vänner än de jag har och som är mina riktiga vänner... Alla andra kan sluta göra sig till besvär för att försöka se ut som en bra vän. jag har allting som jag behöver! En underbar karl som jag älskar högre än livet självt, sedan våra underbara barn, ja självklart är Alexander inräknad där också!! Mamma har flyttat nära och lillebror lika så. och sedan så har jag som sagt mina vänner som jag värdesätter mycket högt dom med. Sedan såklart min Texas!! Jo idag så blev hans nya hundkoja klar också, jag hoppas att han tycker om den för det gör jag. Men som vanligt så tar han inte skydd förräns han verkligen behöver det typ när solen är för varm eller vinden tar i kan jag tänka mig. Så fin fin päls lär han få när hösten nu börjar närma sig!
Jo idag så har vi varit på Rövarbyn viid skulebergets fot. kul för ungarna men själv så tyckte jag väl att det var så där. men huvudsaken att barnen hade kul..
Träna hund skulle vi göra i morse jag och Linda men det vart att skriva PM och sedan så kom Helena Danielsson dit och då vart en massa surr!! så någon träning idag blev det inte så jag får satsa på morgon dagen!! både lydnad och spår är det som står på listan!! Så jag får ta mig i kragen i morgon igen!! och Någon tidning från VH har inte kommit heller!! hmm
I helgen så ska jag till Strängnäs och hämta upp mammas och brorsans grejjer! Skönt för dem att få sina saker till lägenheten och Östen blir hemma med tjejerna, så nog kommer det att gå undan!! Så vi hämtar flyttbil och släp klockan 10 på fredag här i Kramfors och sedan bär det av. Vi ska ordna till två lägenheter och jag tänkte att vi kör på tills vi stupar eller att det är klart på fredagskvällen och sedan så sover vi så vi kan fara hem igen på lördag morgon!! På söndagen så ska Östen återigen börja jobba i Stockholm så då blir det som vanlig igen! nä nu är ju mamma och brossan här också!
Nä nu ska jag kolla lite på tvn innan jag får somna in i drömmarnas horrisont!! hehe kul att man kan skriva av sig här ibland!! kram kjam på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där låter ju inte bra. Men nog känner jag igen känslan. Men visst är det bra med bloggen där man kan få avreagera sig. Kan va skönt ibland.



Kolla in min blogg. har lagt in bilder från när det åskade. Då kan du ju titta utan att det smäller.



kram

2008-08-07 @ 09:12:35
URL: http://ladyanna.blogg.se/
Postat av: Jill

Det var riktig dålig stil från klubben tycker jag att du ännu inte fått tidningen...

litta bilder på kojan får du allt fixa så vi får se hur det blev ju =) själv blir det ingen tv än på ett tag...hundarna ska tränas först..men sen så :)

2008-08-07 @ 17:44:28
Postat av: Anna

Att du inte gick gillade rövarbyn. När vi var där med Lukas klass tänkte jag mest att jag önskade att vi varit där själva. Då hade kanske inte Lukas tyckt det var så pinsamt om jag åxå lekte i labyrinter å gångar. Nu var jag ju tvungen att vara vuxen å stitta med de andra fföräldrarna å fröknarna å dricak kaffe i stället. :)

2008-08-08 @ 10:06:35
URL: http://ladyanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Kör försikgigt i helgen. Försökt att inte slita ut er. Blir det OS för hela slanten för pappa å tjejerna? Vi hörs när ni kommer hem igen.



Kram

2008-08-08 @ 14:23:58
URL: http://ladyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0