Hm idag så blev det inte någon träning på morgonen

för mig iallafall. men mina två musketörkompisar tränade i häll regn!! Men i kväll så är det ju onsdag så då tänkte jag fara dit vid 17 för att träna lite idag också. Man vill ju inte missa någonting heller!!
Annars så är det inte så att jag var en slöfock som var rädd för regnet nä faktiskt inte, jag var och tittade på ett jobb!! japp och det kändes lite konstigt att leta jobb igen.. hmm har jag verkligen varit hemma med tjejerna i ett helt år redan!?? japp det har jag och dom är stoora nu!! Så jag ringde till dagis idag också och där fick jag veta att jag ska börja inskolningen på fredagen den 22 augusti klockan 09,00. Så den dagen dvs tävlingsdagen så får jag skippa träningen, om jag inte gör någonting på dagen dårå..
I kväll iallafall så tänkte jag träna på samma som i går, platsliggning, rutan och apporteringen. några förflyttningar blir det väl också.. så får vi se hur det går med det.
Hundsportsgruppen hade telefon möte i går kväll och vi var tre deltagare. pratade om lite allt möjligt och att VH klubben gärna tar emot priser som kan bli vandringspriser. Sedan så ska jag göra en skiss på hur ett Årets Allroundhund skulle kunna utformas på ett bra sätt. Det som tävlas är Lydnad, Bruks, Viltspår och Utställning. Så det ska väl inte bli så svårt tycker jag. 
Nu är det uppehåll och solen börjar faktiskt titta fram!! Så passande då man ska till klubben om ca 1,5 timme. Nä nu ska jag se vad barnen har för sig!! kram så länge!!

 Japp i kväll så blev det effektiv träning. Lite förflyttningar och sedan fritt följe med skott :-) Hopp över hinder och lägganden blev det på schemat. Men det får ni läsa om på hemsidan Texas under lydnad om ni är intresserade. Men allting gick bra och jag är nöjd! kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hmmmmmm.... ingen uppdatering ikväll! ja som såg fram emot att läsa ikväll juh.. :0) hoppas söket gick bra ikväll... Kram & natti. Ses imörabitti.. hehe ett dåligt skämt så här på kvällskvisten.... "Bit ihop" imorronbitti när du ska till tandis heeeheeeee :0)

2008-08-14 @ 22:50:55
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0