Tisdags träning idag!

I dag så har jag varit på klubben och tränat igenom momenten till brukscupen som är i morgon.  Hehe jo visst är han väl ung när det gäller konsentrationen men det går bara det att  man får säga till vad han ska göra och sluta flamsa. Så går han riktigt fint. Hopp över hindret fixade han gallant idag. Apporteringen däremot har vi mycket kvar att lära. det ska ju inte vara lätt att lära in allting!! Platsliggningen får vi också öva en hel del på och försöka få bort det roliga!! vad det nu kan vara. hmm nä han vet nog bara inte vad som jag förväntar mig av honom när jag har lagt honom. han har lätt för att komma till mig som i en inkallning haha. men inkallning från läggande tar vi någon annan gång!! hehe
Tjejerna har inte viljat  sova någonting idag på dagen, så då kanske dom skulle vilja sova när jag är på klubben!! hehe nähe du inte mina bruttor inte, i bilen så sov dom på vägen dit dvs en kvart sen var de vakna igen tills vi åkte hem därifrån hihi Men de är såå goa och jag älskar dem över allting annat!!
image24
Något trötta i vagnen men dock vakna!! kan ju missa någonting!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej där. Gu va söt bild på sötnosarna! Jag som tänkt tävla ikväll, å så får jag magsjuka!!! eller om de e nåt ja ätit, mår bättre nu... men hela natten ha jag kräkts! BLÄ. Håller en tumme för att de går bra för dej å Texas ikväll. Kramiz/Eva å Kira

2008-04-23 @ 14:38:47
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0