Sökträningen den 29mars!

Idag så gjorde han illa sig! ingenting allvarligt men han fick sig en smäll av en pinne, förmodligen på en nerv i bakbenet!
Texas började bra! han gick ut på djupet och fann sina figguranter så där gick det riktigt bra. Han verkar ha släppt på bandet mellan oss på stigen och figgarna i skogen, förrut så kändes han lite orolig att lämna mig på stigen men idag så gick det kalas bra..
Tyvärr så hann vi inte med så många skick för på tredje eller om det var det fjärde skicket så hoppade han över ett fallet träd där det stod ut en massa hårda grenar, inte för smidigt kanske! haha Man kan ju skratta åt det efteråt så här när man vet att han inte fick några skador.. Men lilla killen skrek till i skogen och kom till mig haltande, lade sig framför mig så jag fick känna efter, när jag och sökkompisen Anna Ahlström kollat honom lite snabbt så fick han gå upp igen. Och du må tro att lillkillen haltade och tyckte synd om sig !! men glömde snart bort att halta när ingen brydde sig om honom. :-) Och när matte tog fram trossen så glömdes det onda helt bort! jaja han är ju en ögontjänare och grabb... vi avslutade dagens träning där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0