skav sår idag :-(

Idag så var det en alldeles kanon dag!! morgonen började inte för bra med 15grader inne på nedervåningen.
Men efter lite ved i brasan så var snart huset varmt igen..
Sedan kom solen också, jag satte igång att damsuga nedervåningen, vilket jag gör varje dag förvisso Texas fäller ju nästan ingenting nu när det pendlar mellan vårvärme och kallgrader. hehe men som sagt det är ju bara att ta fram sugstina som fixar jobbet på ett kick.
När sedan jag var klar med damsugning, diskning och en tvättmaskin hann jag med så klädde jag klart tjejerna och sedan åkte vi ned på stan. Vi började på Hemköp och sedan till Dollarstore. Japp nu gjorde jag av med pengar igen, hmm men det var säkert bra och ha saker, och sedan kläder till barnen våra och ftyspåsar.
Efter våran shopping "Sussanne var också med" så gick vi och tog en korv, dit dök också Anna upp. Sedan gick vi upp till dagiset för att hämta våra stora barn, och efter det så gick vi till skolan för att hämta Lucas som är Annas pojk.
Efter det så åkte vi hem till Annas mamma som fyllde år idag. och där blev vi bjudna på prinsess tårta och sedan pizza och läsk. hmm kanon att slippa laga mat för en gångs skull!!
sent sa räven men helt plötsligt så var klockan halv åtta och tjejerna började bli riktigt griniga.. Så jag klädde oss och Alexander sig själv såklart. och åkte hem. och nu sitter jag här!! ja det var min dag som dessutom resulterade med mycket motion men skavsår på hälen.. uch det är inge kul det gör ont. Så idag så blev hundträningen inställd från våran sida. men men kan ju vara bra med en vilodag ibland..
hej hopp med farbror frej! ja eller hur det är godnatt iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0