RUS möte hos mig idag!

Idag så har det hänt en del! Mamma tycks vilja komma hit tidigare så hon är hjärtligt välkommen, kan behöva den hjälpen om jag ska kunna städa ordning här till helgen efter valborg! Jag hoppas såå mycket att det kommer att bli solsken då så vi kan sitta på altanen och dricka en kall öl eller om det blir cider, sedan se grillen hur den lagar ordning min saftiga köttbit, och till den så ska jag ha potatisgratäng och bea sås, ja lite sallad också såklart! ja det är vad jag har planerat för att fira min enkla 35års dag..
Men men idag så kom Alexander hem igen, skönt att ha han på hemmaplan. Sedan hade jag RUS möte i kväll kl 18, mötet gick bra och ordförande Agne var med, han kom med det glada beskedet att vi får bygga våran MH bana på Nordvind Naturbruksgjymnasiets marker. ÄNTLIGEN så har vi fått grönt att köra igen! får se om vi inte hinner bli färdiga med banan innan den 3 augusti då vi skulle hyra Härnösands bana.. Ja vi får väl se hur bra vi jobbar.. Vi har redan fått förfrågan om Landseer klubben får komma och ha MH på våran bana, och vi accepterade detta. så nu har vi lite tidspress också. hehe härligt. Kanske också VIt herde hundsklubb vill komma hit någon gång och göra MH.. Ja det får bli någon annan kull än där Texas ska gå iallafall, men det vore kul!!
Mötet vart lyckat och det känns som vi är på väg igen!! härligt och dessutom så fick jag reda på att min älskling är på väg hem också!! skulle ringa och säga godnatt och då var han i gävle!! Älskar när familjen är samlad!! Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan jag går och lägger mig! kram för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0