Onsdag och medlems möte!

Lydnads gruppen skulle träffas kl sex och träna innan medlemsmötet idag. Och det gjorde vi, Jag började med att ta texas i kopplet och tjejerna i vagnen och gå en sväng under skottlossningen som börjar 18,15. Texas kollade upp under första skottet men sen fortsatte han med sitt nosarbete och kollade vilka andra som gått och kissat där han ska gå. Ingen som helst reaktion på de andra tre skotten.
Jag och Texas gick ned på gräs planen och tränade. Sedan när vi kändes ganske klara. Ja tjejerna började böka och gråta och jag ville inte att dom skulle bli alltför upprörda innan vi ska in på mötet så jag avslutade träningen. vi hann iallafall med både linförighet och läggande.. och det gäller ju att ta en sak i taget jaja två då!!
Sen gick vi fram till pudellisterna och dalmantinen som också är med i träningsgruppen den nya!! Så vi ställde oss och pratade och Texas lade sig ned vid mina fötter hur cool som helst fast någon av pudlarna gör lekinviter och piper. Strålande Texas! Matte är såå nöjd! Sedan blev det tid för mötet, Det gick ganska snabbt och det kändes ju bra. Det som inte kändes bra var att någon har haft långa fingrar och lånat pengar från HUS kuvertet som ligger på klubben för onsdagsträningarna. hmm aldrig kul när någonting sådant händer.. Hoppas att det reds ut och att inte det är någon som har tagit pengarna, kanske en felräkning eller någonting sådant. Man kan ju alltid hoppas.. nä ha det bäst tills vi ses igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0