Nu när påsken och sjukdomar och allt annat stök är över

Så är det dax för kalas! Alexander fyller hela sex år och det händer nu på torsdag den 3april!! Så inför denna stora händelse så har jag förberett med paket och inbjudningar och ballonger, godis och tårta!! ja inköp av det iallafall. Jag tror bestämt att vi har funnit bra paket till grabben i år! haha nä inte tänker jag avslöja det nu.. nä du får vänta tills han fått det. kanske att han har hunnit lära sig läsa eller ber någon annan att göra det så det törs jag inte chansa på....
Öh vad har jag gjort sen jag skrev sist då? Jo jag for till Sollefteå och sög ur örat på Felicia och sen fick vi fortsätta med salvan i en vecka till. Nu har jag slutat med den så nu ska vi avvakta tre dagar och se så det får behållas torrt och fint. Annars är det till att åka tillbaka till Sollefteå igen och det lovar jag att jag undviker om ja kan..
Hundträningen då? jo då jag har varit på både sök och Lydnadsträningar och ska iväg idag också så jag får skriva hur det gått lite senare för nu kom linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0