Nu är helgen slut

Äntligen vardag!! hehe nä så illa har det inte varit alls, I fredags så gjorde jag ingenting i hundväg. Men däremot så städade jag toaletten, damsög, tvätta och diska i vanlig ordning, Det är så skönt när det är gjort, Lördagen så hade kramfors tivoli och loppmarknad eller vad det heter, så vi åkte ned till stan hela familjen och gick på marknaden och tittade på Alexander när han åkte karuseller. Efter detta så gick vi till Pizzeria Huset och åt pizza jag tog en öl till maten också. mmm det var gott det. Efter detta så åkte vi hem och drack några öl där hemma också. sen kom Anna och Lucas över och då blev jag sååå dans sugen så jag följde med Anna hem till sig där hon gjorde sig i ordning och sedan for vi ut. Det blev först en hojklubb och sedan kramm.
En trevlig dag och kvällen lika så. Men inte någon hundträning blev det då heller. hmm Söndagen då!? Nä du idag så var jag ganska seg och Anna och Lucas kom över även idag för att leka med Alexander. Så någon hundträning har det helt klart inte blivit på hela helgen!!! uch vilken dålig matte jag är. men men det blir ju vardag i morgon igen och det känns ju bra.
En kort vecka blir det då det är första maj på torsdag så Östen trodde han skulle få åka hem på onsdag. Jag ska iallafall gå med tjejerna, Alexander, mamma min och min lillebror Ronnie som är på väg upp.hehe ska bli kul att träffa dem igen. stackarna åker ybuss och den är i kramfors kl 23,40 så jag har beställt en taxi som ska hämta upp dem på bussstationen.
nä nu ska jag kolla vidare på internet. men vi hörs och störs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0