lydnaden då?

Jo då vi har tränat det också! vi har provat på läggande, platsläggande, linförighet, inkallningen såklart och sen på apporten! hmm ja att lägga sig på kommando är inte dirrekt någon hit för SIR Texas, tyvärr!! men men det kommer väl det också efter mer träning, när han börjar bli trött så känns det som om han inte orkar tjata emot längre så då går läggandet bättre.. ja vi får jobba mer på det som sagt.. Apporten då? haha jo den är rolig så länge jag trodde jag skulle få lämna matte med den!! hmm sen när jag fick koppel på mig och blev tvungen att ta apporten på kommando! näää där går väl gränsen för vad en stor stolt karl som Texas vill ge med sig! :-) så där får vi också lära oss på någonting roligare sätt!! hmm men lite motstånd måste man ju ta annars är det väl inte någon konst att träna hund eller?
fortsättning följer. I kväll så är det valpkurs igen! kul!! kram och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0