Idag så blev vi solokvist igen! jag och tjejerna

Japp idag så är det måndag så då åkte våran lilla kille iväg till sin mamma, han måste ju vara där också hmm. Men men det går det med, man börjar bli van med att vara ensam med tjejerna på veckorna och på helgen så är huset fullt igen! hehe Ja vi hinner ju inte tröttna på varandra iallafall. Nä då. I fredags så kom Östen faktiskt hem så vi kunde äta middag ihop!! kul säger både jag och Alexander som faktiskt för en gång skull inte var hemma, vi var och shoppade i Sollefteå med Helena "pappas fru". Vädret var strålande solsken och vi tog årets första mjukglass. mm så smaskigt!
image20image21
här har vi också de tuffa syskonen byström med sina nya solglasögon!!
image23
det var fredagen som sagt. efter shoppingen så åkte vi hem och gjorde tunnpannkaka och pappa kom hem!!
Lördag morgon så åkte jag ut och tränade sök, när jag sedan kom hem så gjorde vi mat och åt ihop, sedan så gick Östen och lade sig en stund då han skulle jobba på hullsta gård i Sollefteå på natten. Söndag så var jag på Distriktskonferensen SBK och C-RUS. När jag sedan kom hem igen så hade redan Östen åkt till Stockholm igen, så den här helgen fick vi inte så många timmar ihop men ändå! det är ju som sagt inte någon risk att vi tröttnar på varandra.
Idag så har jag varit med Anna istort sett hela dagen, jag blev nedbjuden till henne på middag också, och undertiden som jag åt så fick ett spår ligga men det får du läsa om på brukssidan på Texas hemsida!! kram och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0