i dag är det söndag och jag har varit på konferens hela dagen!

Hej hopp! i går var vi i sökskogen och det gick jättebra, men det får du läsa på brukssidan på Texas hemsida.
Här ska jag berätta vad jag har gjort idag. Jo jag var på konferens i Sollefteå på Hullsta. Och där började dagen med en föreläsning med Jan Gyllensten som berättade lite om sig själv först och sedan pratade han om mentalitet, mycket kom in på den nya MT som gäller nu. Efter det så kom vi in på inlärning både om vanlig sådan och även för lite mer "hundproblem" . Mycket intressant tycker jag och jag skulle gärna gå och lyssna på honom någon mer gång. Kanske även en kurs för honom, ja vem vet vad framtiden utspelar.
till lunch så fick vi potatis, stek och grönsaker, mmm mycket gott var det också!
Efter lunch så hade vi C-rus möte, roligt att träffa alla och det bestämdes att vi ska ha två möten per år. Så det känns ju bra tycker jag då vi är ganske "nya" med bana och allt. då kan man behöva den hjälp man kan få.
Nä nu ska jag uppdatera Texas hemsida också innan jag går och lägger mig. I morgon ska vi träffas på klubben kl 10,15 då jag ska hämta ut mitt paket från loobo i morgon!! spännande värre!! Så jag lär väl skriva här i morgon också. kram på dig som läser här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0