dag 5

70.2 kg, träningsvärk i magen :-) det känns ändå som att jag drar ihop mig lite och träningen ger resultat ;-) Idag började jag morgonen med crosstrainern i 20 min, hårt sa grisen men det gick :-P Sen ringde telefonen och jag stod och surrade med en kompis när Evelina kommer in och tittar på mig. -Haha så du ser ut mamma!! det rinner ju om dig ;-) mm nog har jag fått upp flåset alltid och svetten rann verkligen om mig :-P Av alkisar och barnen får man höra sanningen är det inte så dom säger?!
Iallafall så lyser solen högt idag, det är vitt på backen men man känner att solen värmer ordentligt nu :-) Snart är det vår :-)
30 dagar sen första hängningen är det också idag :-) och det bjöd hon mig med morgon illamående :-)) brukar inte tycka om när hundarna spyr men alltså det var presis som att hon ville stilla min nyfikenhet och längtan genom att visa att hon mår illa på morgonen <3 Mattes hjärta <3
Idag är det iallafall fredag och helgen har bara börjat :-) Nu ska jag städa lite här hemma och ungarna har har jag slängt ut i solen.. ha nu en toppdag alla där ute för det ska jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0