Dag 2

Idag vaknade jag med värk :-( glödande smärta som borrar sig in i axeln och strålar senare ned för armen och över armbågen. Nä inte så skönt men vi slänger på lite tigerbalsam som faktiskt hjälper ganska bra för stunden och jag kan uträtta det som står på schemat för stunden :-) vågen visade att jag gått upp lite imorse så vi skriver inte ut något olämpligt ;-)
Åkte till Ishallen på vallen så tjejerna fick öva skridskoåkningen när de väl är lediga och friåkningen började kl 10 :-) Jag passade på att sola lite för att få lite värme på axeln.
När vi senare for därifrån så for jag förbi Ica men kom ganska snart på att hmm nää utan börsen så kan jag inte handla något ;)
Väl hemma igen så ställde jag mig och gräddade plättar till tjejernas förtjusning <3
Nu sitter jag här vid datorn och ska samla krafter att åtminståne gå på crosstrainern i 20 min och göra mina 30 situps och 30lårcrowl. arm och axelträningen undviker jag idag då jag skulle träna det varannan dag enligt sjukgymnasten och dessutom gör det så himla ont just nu :-/
Hopp och hej leverpastej ;-)
lite kul läsning är när man läser att Artros kommer oftast fram på människor runt 60år!! hmm vart tog mina 19år vägen då??
http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Mer-om/Artros-behandlas-bast-med-fysisk-aktivitet/
Men men guuuud vad jag längtar tills denna smärta försvinner samt hur mycket jag längtar tills jag får små fyrbeningar på golvet hemma här igen <3 dag 27 efter första hängningen <3 ha en superfin tisdag alla goa där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0