dagen före första leverans...

Det är nästan sorg i huset nu när mina änglar ska flytta.. Redan!! fan hur snabbt kan åtta veckor gå ?? jaja jag får va nöjd med att jag har funnit sådanna fina nya vänner som ska ha mina första vita änglar som Divatorpets levererat. Jag önskar er all lycka i era nya familjer och hoppas ni kommer kommer att trivas och sköta er snyggt :-). Bad blev det idag, och det var inte så uppskattat kan jag ju lugnt säga haha. dom försökte hoppa ur badkaret och jag fick nästan ta dom i luften!! trodde ju inte de skulle kunna ta sig med sån kraft riktigt men japp det går om man har viljan.
Mimmi tycker nog det blir skönt att få slippa ha hand om sju bråkstakar, jag kan väl själv tycka att åtta hundar är liiiite för många :-) men som sagt blandade känslor kan jag lätt säga. skönt att inte alla far på en gång. Här kommer en bild på hanhunden Atlas som får sig en torkpause med tjejerna :-)



Sen har jag fått svar från praktikförfrågan som jag ställde till www.sjohagahundcenter.se och jag fick beskedet att jag får komma till henne och praktisera i två veckor närmare bestämt v. 33 och 34. Sååå himla kul det ska bli att få praktisera på en plats som har samma idé som jag vill med mitt företag!! jag förstår inte riktigt hur allt bara kan rulla på ibland och ändå så har jag så mycket personliga "bekymmer".. men men alla steg går åt rätt riktning, och folk som drar ur en massa energi av en är inte värd att bekymra sig för.... Men varför kan man inte bara göra det då? Jaja jag fortsätter mitt rais och så löser sig säkert resten också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0