Idag så fyller mina änglar 2 hela år!!

uch vad tiden går fort och jag ser hur stora tjejerna har blivit redan. nog att de första åren inte var någon blomma på en blomster äng men nu är det helt annat.. Lättare för kroppen att inte behöva bära dem hela tiden, men däremot får jag jaga dem.. Och ibland så blir dom väldigt trötta i benen och vill bli brurna, så visst har jag krafterna i armarna alltid..
Nä slut på fladder nu..
I helgen så hade vi kalas för tjejerna så därför så blev jag ensammen idag på deras egen dag :-( Nä inte riktigt Anna kom upp och drack en kopp kaffe!! tack Anna
Idag så har jag jobbat hårt med en sandlåda på parken kramfors, den var vildvuxen!! men nu är den fin igen
I morgon så ska jag jobba på bion hela dagen, jag ska lära mig klippa isär och tejpa ihop filmerna. hihi kan ju bli lustigt!! hmm åsså ska jag jobba i helgen också, får ju hoppas att jag lyckas klistra ihop dem rätt.. annars kan det bli mindre skoj.
Sedan i morgon kväll så ska jag ha en valp och vardagslydnadskurs, också spännande och se hur de ekipagen ser ut. Så vi får la se vad som händer.. nä nu ska jag nanna kudde lite så jag orkar morgondagen också! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0