äntligen fredag

hihi många som säger så och nu gör jag det också, jag var på återbesök igår till dr norrby och han beordrade mer örondroppar till båda tjejerna. och sedan ett återbesök till i nästa vecka. Hmm fick höra om en spruta idag som ska förebygga öron barn!! konstigt att jag inte har fått den sprutan. Men men jag får höra i nästa vecka när jag ska tillbaka till doktorn och visa upp tjejerna. Dagis får dom iallafall gå till enligt Doktorn så på måndag så blir det en mer normal dag mot vad jag har haft nu i två veckor. Hoppas bara att tjejerna och även Alexander får hålla sig friska nu!! peppar peppar ta i trä!!
I dag klockan halv två så ska jag till AnnaSara på komvux och höra om en distans utbildning inom webdesin!! jättekul!! Kanske att man kan utveckla och bli någonting mer än hemma byggare!! hehe får väl se vad som händer!!
Valparna gör fortfarande livet vilt här hemma, hihi Dom är för härliga dom små spektaklen. Men jag har fortfarande ångest för Mimmi!! det känns som om hon kan bli hur bra som helst i rätta händer! Så jag får hoppas att jag satt henne i dessa.. Men men man får ge det stöd och peppring som behövs så ska det nog gå bra. dessutom så är hon ju nästan VIT också!! hehe Jo bilddagboken är uppdaterad igen!
nä nu ska dom ut igen vad det låter som!! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0