Artrosen kom tillbaka

Tänk att jag fått hålla mig så glad och ganska smärtfri ett tag :-/ Yes tänkte jag när jag kan känna att jag inte får ångesttankar för att man ska jobba en helg.
Nä jag mår jättebra på jobbet, jag har underbara arbetskamrater och jag slipper oftast de tunga lyften vilket var en vardag på hemtjänsten. Jag tyckte att jag äntligen fick känna mig fri från smärtan och visst att lite ont får man ju när styggvädret kommer .. men vad är det mot vad jag har haft så länge som jag kan minnas?
Smärtan kom smygande tillbaka häromdagen och natten till idag så var den ett faktum :-( smärtan i min högra axel är tillbaka :-( jag känner mig så misslyckad och lurad.. Varför ? Vad händer? Kan man inte bara få må bra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0