fortsättningen..

En MR röntgen är gjord den 5maj :-) Nu väntar vi i två veckor för att höra domen ;-) Personligen så tycker jag att det är fler bättre dagar än sämre :-) Men tyvärr så blir dom sämre som ett nedslag varje gång och jag känner mig besviken på att jag inte är fri från elendet helt :-.( Men jag lär väl få vänja mig vid den här smärtan :-/ Jag är smärt tålig men när det gäller min högra arm så känns det lite värre i och med att jag är högerhänt antagligen.. Jaja nog med gnäll :-) Valparna har hunnit bli hela fyra veckor nu och hunnit vara ute några gånger NÄR vädret tillåter.. Dock så har det varit ganska mycket regn och blåst och då har jag avvaktat med att ta ut dom. Valplådan börjar bli trång..Det är livat värre i den iallafall och Mimmi har börjat ta avstånd från marrodörerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0