blandade känslor..

Oj vad tiden har gott fort!! I helgen så flyttar två av mina bebisar hemifrån... herregud har det redan gått 8veckor?? hmm ja blandade känslor är de kan jag lova, på samma gång som jag känner att det ska bli så roligt att komma igång ordentligt med Mimmis träning och även med massor med miljö och social träning för lilla Cita <3 ska väl försöka lägga första spåret här i helgen om vädret tillåter också, brukar ju försöka lägga åtminstånde ett valpspår med bebisarna innan dom flyttar :-) Men jag har inte hunnit med mig riktigt. Nä nu ska jag försöka sova lite så jag orkar sitta på planeringsdag i morgon med jobbet :-) ha en bra kväll alla fina där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är alla hundar sålda nu?

Svar: Om du har intresse för hund från Divatorpets kennel så får du ringa för kontakt. Vänligen Annica 0733649536
Hund Annica

2015-08-26 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0