Träning och dag...

Nu har jag fått två nya sprutor i höger axel, kortison och smärtstillande :-/ får väl se om det gör mirakel den här gången då!?
iallafall så kändes den första lika lite som den första gången men sen bad doktorn mig lägga mig ned när han skulle ge mig den andra, och då smärtade sprutan någe ofantligt mycket :-( sen åkte jag hem och som vanligt kände mig yr och nästan som på fyllan :-/ På kvällen var det dags för Mimmi och min rallylydnadsträning igen. som vanligt så var Mimmi hur duktig och fin som helst MEEN när matte hennes har så ont att hon inte kan röra sig på samma sätt som hon borde så är det inte lätt :-( Så vi åkte hem lite tidigare för att inte jag ska förstöra glädjen för min fina Mimmis träning. <3
Dagen efter så kändes det lite bättre men dock såsom att jag blivit misshandlad. Men det är väl som vanligt! det som inte dräper en stärker en :-P idag när det är fredag och två dagar efter sprutan så har jag något förfärligt ont i smalbenen :-/ så jag ska prova att ställa mig på crosstrainern en stund..
Nä slut på gnäll nu :-) Har iallafall gjort klart hemsidan eller om hemsidan och har en ny sida med produkterna från K9-sport. ska bli kul och spännande att få börja köra lite eget igen :-) Fler planer är att jag kommer hålla spårkursen inom kort då snön äntligen börjar försvinna och spårmarkerna tinar sakta fram :-) Nä nu får ni ha en bra dag så hörs vi igen :-) Jo jag har ju börjat knyta halsband också till hund såklart ;-)

Kommentarer
Postat av: Millis

Hoppas att du slipper att ha så ont. Hoppas dessa 2 sprutor gör så du mår bättre. Kram

Svar: tack min kära syster <3 Det blir nog bättre ska du se :-)
Hund Annica

2015-03-13 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0