Dag 6

somnade med värk i vaden igår, vaknade med värk i hela vänsterbenet... Kanske skulle träna lite tänkte jag men sa åt mig själv att NEJ det är bra med vilodagar också.. om inte viktigt!!
Men morgonen gick och jag kände att värken gick ända upp till skinkan nu förrutom hela benet. såå kanske man skulle stretcha lite då.. hmm men man ska ju inte stretcha när man är kall. Sagt var gjort så stod jag på crosstrainern igen 20 minuters pass varav 2st 1min pass med armarna! wohooo det gick men jadå jag lyssnade på kroppen och la av så fort axlarna sa till :-) DUKTIGA jag :-) sen gjorde jag det sjukgymnasten har gett mig schema på också. axelträningen.
Nu när jag ändå var varm så gjorde jag situps och lår/magups 1 min vardera :-P och så gjorde jag 30 se squats :-P
japp streching blev det också och jag gjorde varenda muskel <3 duktiga Annica!! klappar mig själv på axeln :-)

Sååå japp jag känner mig bättre iform nu efter en veckas träning, jag ser det som en vecka idag dag 6 pga att man ska ju vila en dag och det får väl bli i morgon ;-)
Jo då det känns fortfarande i axeln och dessvärre så är det även vänstra axeln som jag känner av mest nu :-( Men men jag ger inte upp! jag kommer övervinna denna förbenade Artros som har satt mig i det läget som jag inte gillar med mig själv..
Men jag är stark! jag är envis och jag har haft värre motgångar än smärta i mitt liv <3 GOGOGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0