Längtar sååå...

 
Det finns några saker som jag är tacksam för att fått vara med om <3 Den största som jag kan minnas var när jag fick mina små änglar <3 Felicia och Evelina <3 Nä jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mått så bra i hela mitt liv, för det var en pärs, faktiskt, dubbelt av absolut allting! Dubbelt med gråt, dubbelt med blöjbyten, dubbelt med matning, dubbla sovtider ja nä dom sov och åt inte så ofta samtidigt. Men det är trots den tuffa tiden där jag dessutom var ensammen mamma med en resande pappa..  MEN ändå så kan jag säga att dirrekt när jag såg er så blev jag lättad! äntligen har jag fått fram de absolut finaste barnen i världen, ni ska stå på era egna ben, inte vara beroende av någon annan än er själva och er syster <3 Ni ska få allt som jag kommer ihåg att jag önskade mig när jag var liten som jag aldrig fick <3 den dagen jag känner att ni kan ta ansvaret! och är tillräckligt stora för att sköta om det som ni önskar <3 Mina underbara änglar <3 Jag önskar jag kunnat gjort så att vi kunde vara tillsammans hela tiden, men hur egoistisk jag än må känna att jag vill vara så har ni rätt till eran pappa, när han kan och vill vara där så ta vara på tiden!! Den kommer aldrig igen! Jag finns här för er oavsett vad och det kommer jag att göra vad ni än beslutar och vad ni än kommer att göra i framtiden <3 Ni ska aldrig någonsin vara rädd att komma hem till mamma och berätta hemligheter eller dumheter som har gjorts <3 jag kommer kanske skälla, kanske skrika eller gråta <3 Men kom ihåg att jag är iallafall tacksam för att ni kommer till mig och lättar era hjärtan <3 Älskar er mammas änglar så högt att ingen någonsin har nått eller kommer någonsin att nå <3 På tisdag kommer ni äntligen hem igen <3 det är gång på gång den lyckligaste dagen på månaden, den dagen som ni kommer hem igen till mammas famn <3 älskar er så djupt <3 älskar er mer än livet själv <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0