I think im in love <3

fantastiskt vilken härlig årstid det är nu :-) när solen skiner så värmer den gott <3 kalvar i ladugården och valpar i huset <3 mina underbara barn är hemma <3 ja vad mer kan en kvinna begära :-P I ladugården har vi fått sju kalvar nu, fem kvigor och två tjurar <3 kvinndjurens tid är inne tror jag bestämt <3 i fjol fick vi mest tjurar och i år kvigor och även flest tikvarlpar <3 favoriterna då?? jo då vi har såklart kvar finaste Rosa som är fjolårskalv, sen har vi lilla Berta som var den första kalven som kom i år <3 sen har vi fina Snövit och den överlevande sjönheten Leva <3 tre kalvar som betyder mycket för mig, och jag blir jagad i ladugården av dem alla tre när jag är där :-P lite jobbigt att arbeta med 40kg kalv som står presis där som man ska röra sig bara :-) <3 i valplådan jobbar Mimmi jättebra, hon är ännu en gång en supermamma som tar hand och oroar sig för valparna från dag ett <3 Vi har 12 intresserade valpköpare och bara fyra valpar till salu, eftersom en tik ska stanna på kenneln <3 Artrosen då!? hmm jo bättre kunde det ju fått vara , men det är ju iallafall bättre än det var i december :-) har börjat jobba halvtid nu och det fungerar hyffsat bra, ont som ett as har jag emellanåt :-( men det måste väl vända någon gång tänker jag :-) det sista som överger en är ju hoppet :-) Nya visitkort har kommit om jag inte berättat det, och företaget är i drift igen :-) Nä nu ska jag dricka te med mamsen och sen blir det nog en tidig kväll :-) mys på er och ha en superfin dag och vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0