Äntligen är lydnadskursen igång :-)

Men så skönt att ha kommit igång med lydnadskursen Hundträning i Nordingrå i Nordingrå Ridhus. fem starka kom till kursstarten och jag tycker det gick riktigt bra, så här första dagen så blir det ju alltid massa prat på både förare och hundar :-P Men jag fick prata jag också och kaffe blev det såklart ;-)
Mimmi tyckte inte det var 100 ok att hon inte fick följa med när matte tog på sig hundträningskläderna :-P Men hon får hålla sig hemma ett tag till även om även jag skulle viljat låna henne från valplådan ett tag :-)
Även denna dagen fick sitt slut och jag har tagit värkmed.. så nu hoppas jag att jag får sova inatt. :-( gårnatten var känslan i höger axel att jag skulle velat att någon tog tag i den och dra den bakåt en dm.. men men nya friska tag och ledig i morgon också, så det ska nog gå bra. sussa sött alla fina där ute så hörs vi igen :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0